БОГУСЛАВСЬКА РАЙОННА РАДА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ
Середа, 22.11.2017, 19:29

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої статті [18]
Пошук
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Соціальний проект

І. Обґрунтування актуальності проекту. 

 

 Здатність до самоврядування в

суспільстві не є природженою.

Це результат звички та

довготривалої підготовки.

                                                                                                                                                      Т.Джефферсон            

                                     

                                                                                                                                         

 

 

 

   Впровадження  принципів  учнівського  самоврядування  з  метою сприяння  участі дітей та молоді у процесах  прийняття рішень на рівні школи дедалі стає  більш  нагальною проблемою,  реалізація  якої  допоможе  підготувати учнів  до майбутнього активного життя. Лише дієва особистість спрямована змінити світ навколо себе на краще. Самостійно прийняті рішення вимагають дій,  де може само реалізуватися кожен учасник самоврядування як особистість.

    Участь  підростаючого  покоління в  учнівському  самоврядуванні – важливий  шлях  і  умовне  –  включення  учнівської  молоді  у  радикальні  перетворення,  що  відбуваються  у нашому суспільстві. Найвідчутніші результати у формуванні соціально компетентної молоді дає широка варіативність учнівського самоврядування.

    Тому важливого значення набуває розроблення такої моделі учнівського самоврядування, яке б сприяло розвитку лідерського потенціалу учнівської молоді. З цих причин проект « Учнівське самоврядування є надзвичайно актуальним»

 

 

2. Мета і завдання проекту :

 

Мета:

 

Формування компетентності учнів, розвиток їх лідерського потенціалу, вміння брати на себе відповідальність за прийняття рішень;

Формування вмінь налагоджувати співпрацю на принципах партнерства;

Виховання у зростаючої особистості почуття власної причетності до розвитку суспільства, держави.

Вироблення в учнів організаторських навичок;

Вдосконалення управління навчальним закладом спираючись на учнівське самоврядування.

Завдання:

Забезпечення порядку в школі, організація чергування на коридорах та класах.

Організація дозвілля на перервах.

Проведення загально шкільних лінійок, зборів, виставок, змагань , святкових акцій.

Організація роботи щодо благоустрою території школи, мікрорайону.

Проведення соціалогічних досліджень з проблем життєдіяльності учнівського колективу .

Участь у розробці плану роботи на новий навчальнийц рік .

Участь у проведенні педагогічних рад, батьківських зборів, на яких розглядаються питання життєдіяльності учнівського колективу.

Підбір та навчання лідерів.

Дослідження проблем дітей та юнацтва, шляхів їх розв'язання.

Розробка Статуту та ділових паперів.

Розробка символіки та атрибутів об'єднання.

Організація пошуку оптимальної структури учнівського самоврядування в школі, яка б відповідала вимогам сучсасної доби.

Налагодження ділових контактів з державними, громадськими установами та організаціями.

 

3. Підстава для розроблення проекту

 

Конвенція ООН про права дитини.

Національна доктрина, розвитку освіти України у ХХІ столітті.

Закон України. «Про освіту», «Про місцеве самоврядування».

Концепція громадського виховання особистості в умовах розвитку української державності

 

  4. Фінансово-економічне обґрунтування проекту.

 

   Даний проект передбачає наявність фінансової підтримки дитячого самоврядування.

Кошти необхідні для:

Проведення шкільних заходів і акцій.

Придбання необхідного обладнання, канцелярського приладдя.

Заохочення учасників і переможців шкільних та районних конкурсів, змагань, виставок.

Фотозйомка заходів, які будуть проводитись.

Джерела фінансування проекту:

Бюджетні кошти.

Благодійні та спонсорські кошти.

Інші кошти, використання яких не заборонено законодавством.


 5. Характеристика проекту за часом.

Термін реалізації проекту: серпень 2009 р. – серпень 2010 р.

Підготовчий етап: серпень 2009 р. – вересень 2009р.

Вивчення вітчизняного та зарубіжного досвіду організації учнівського самоврядування.

Аналіз та оцінка реального стану функціонування учнівського самоврядування в школі.

Колективний пошук оптимальної структури учнівського самоврядування.

  Очікуванні результати: Створення банку даних про перспективний досвід, теоретичні й методичні розробки та результати досліджень в сфері учнівського самоврядування.

Організаційний етап: жовтень 2009 р. – травень 2010 р.

Розробка оптимальної моделі учнівського самоврядування його структури з урахуванням специфіки школи.

Реорганізація виконавчого органу дитячого об'єднання школи.

Розробка нормативно-правових документів, що регулюють діяльність дитячого об'єднання.

Розробка програми навчальних лідерів з проблеми учнівського самоврядування.

Окреслення кола діяльності органів учнівсського самоврядування.

Очікувані результати:

Створення центрів дитячого об'єднання за інтересами.

Залучення більшої кількості дітей для навчання в школі лідерів.

Розробка Статуту дитячого об'єднання школи, посадових інструкцій, пам'яток.

Виявлення та формування учнівського активу.

Основний етап: січень 2009р. – травень 2010р.

 

Створення конкретних умов і ситуацій для виявлення і розвитку здібностей учнів.

Активне залучення дітей до процесів прийняття рішень на всіх рівнях.

Підготовка учнів до дієвої участі в демократичному управлінні суспільством.

Встановлення контактів з науковими установами, громадськими організаціями, проведення спільних зборів з проблем розвитку учнівського самоврядування.

Створення інформаційоної системи для ознайомлення з досягненнями в роботі учнівського самоврядування в школі.

Підготовка лідерів-тренерів, для роботи з молодшими школярами.

Створення системи стимулювання творчого самовдосконалення лідерів учнівського самоврядування.

Узагальнюючий етап:  червень 2010р. – серпень 2010р.

Системний аналіз результатів проекту, визначення його ефективності.

Розробка варіативних тренінговаих програм для навчання лідерів.

Створення інформаційної бази даних для подальшого визначення напрямків діяльності учнівського самоврядування в школі.

 

Категорія: Мої статті | Додав: Admin (31.01.2010)
Переглядів: 937 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друзі сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 10

Copyright MyCorp © 2017 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz